Co zrobić, gdy kupiłaś bubel?

Prostownica, którą nabyłaś zepsuła się po tygodniu używania popsuła się, co możesz robić? Do kogo się zgłosić Po pierwsze, jeśli otrzymałaś gwarancję zakupu, udaj się do  punktu serwisowego wskazanego w karcie gwarancyjnej. Wcześniej jednak upewnij się, czy nie upłynął termin ważności gwarancji zwykle jest to od 12 do 24 miesięcy. Pamiętaj, że nie masz obowiązku skorzystania z gwarancji, możesz wybrać drogę reklamacji. Sprzedawca nie ma prawa odesłać cię do punktu serwisowego, jeśli chcesz reklamować towar. Po przyjściu do sklepu, w którym kupiłaś wadliwą rzecz sprzedawca da ci druk zgłoszenia niezgodności towaru z umową. Podkreśl czego się domagasz i napisz na czym polega wada zakupionego towaru. Musisz posiadać dowód zakupu rzeczy, wówczas masz prawo żądać nieodpłatnej naprawy lub wymiany towaru na nowy.Jeśli natomiast, sprzedawca robi problem z uznaniem reklamacji, możesz dochodzić swoich praw przed polubownym sądem konsumenckim. Jest to bezpłatne, sąd zajmie się sprawą tylko wtedy, kiedy zgodzą się na nią obie strony sporu. Jeśli sprzedawca odmówi, masz prawo rozstrzygnąć spór przed sądem powszechnym.